CxC Webex Calling היא מערכת טלפון ארגונית שלמה בענן, עם כל היתרונות של מערכת טלפון PBX משרדית מסורתית ופתרון שיתוף פעולה צוותי, בחבילה אחת המוצעת באמצעות מודל מנוי גמיש עם ניהול, אבטחה ואמינות מרכזיים שתוכלו לסמוך עליהם.
Cisco CxC Webex Calling
חברת CYBERcom הנה הראשונה בישראל שהוסמכה למכירת פתרונות Cisco Webex Calling
הפתרון מאפשר לארגונים להקים מערכי טלפוניה שלמים בזמן קצר, ללא צורך בהתקנות ושימוש במרכזיות פיזיות, תוך חיבור השירות החדש לפלטפורמה הקיימת עם שירות הועידות החזותיות והצ'אט.
CYBERcom הוסמכה למכירת רישוי Enterprise agreement לארגונים גדולים.
מה Webex Calling יכולה לעשות בשבילכם?
PBX מלא
תמיכה מלאה ועושר תכונות בדומה למרכזיית ה PBX שאתם מכירים.
קבלת שיחה ע"י נציג קבלה ווירטואלי, תיבות דואר קולי מותאמות אישית, שיחות באמצעות שלוחות, חיוג ישיר פנימי, חיוג מבוסס ספרייה או URI.
מיגרציה לענן
גישה מדורגת להעברה לענן, באמצעות יכולת סינכרון ועבודה בסביבה היברידית יחד עם מערכות ה On-premises הארגוניות.
שימוש מכל מקום
השתמש ב- Webex Calling או ב- Webex Teams בשולחן העבודה ובמכשירים הניידים שלך, כדי להיות פרודוקטיביים יותר מכל מקום.
ניהול בענן
מערכת ה Webex Calling בענן קלה לניהול, איטואיטיבית, ונוחה לעבודה, ולניהול שוטף.
למערכת Control Hub עם ממשק פשוט ל IT, ולביצוע פעולות Self-Care ע"י המשתמשים, ובכך להוריד את עומס העבודה על צוותי ה IT.