CYBERcom OmniChannel

פתרונות מוקדי שירות הלקוחות שלכם מחייבים תמיכה בשירותים מתקדמים ודיגיטליים מרובי ערוצים!

השירות שהיה בעבר טלפוני בלבד, אינו תואם את המציאות הדיגיטלית היומיומית וארגונים רבים אשר מבקשים להטמיע פתרונות דיגיטליים נדרשים לרוב לשלב פתרונות בין יצרנים וספקים שונים, תוך אינטגרציה מורכבת ומגבלות הנובעות ממנה.

CYBERcom מציעה ללקוחותיה פתרונות מאוחדים לשילוב עולמות הדיגיטל יחד עם מוקדי שירות הלקוחות, השילוב מאפשר גמישות וניצול מירבי של שעות הנציגים ויחד עם זאת שיפור משמעותי בחווית הלקוח, ושביעות הרצון שלו.

CYBERcom OmniChannel הוא פתרון שירותי צ'אט עם נציג, משולב לתוך ה Cisco Finesse בפלטפורמה אחת ומוכרת.

הלקוחות שלכם יכולים לתקשר עם הארגון באפליקציות דיגיטליות נפוצות בהן WhatsApp ו Facebook Messenger, ונציג המוקד יקבל את הקריאות של הלקוחות בתוך מערכת ה Cisco Finesse, בממשק מוכר ויעיל.

זוהי חווית צ'ט מבוססת טקסט בעיקרה, ותומכת במאפיינים של הערוצים הדיגיטליים לרבות קישורים, תמונות, קבצים מצורפים, שיתוף מיקום, GIFs, מדבקות, לייקים, תגובות, הקלטות קוליות ועוד.

יתרונות

לתיאום הדגמה, ומידע נוסף

    דילוג לתוכן